tisdag 15 september 2009

beslut

Hihi. Hej igen. Jag lyssnar på e-type. Idag på jobbet sa en som också jobbar där till mig att jag verkade vara så mysig; glad och pigg och trevlig och rolig. Då blev jag glad. Såklart.
Idag har jag saker som jag ska göra, bara småsaker men sånt som ändå gör att jag tycker det är lite jobbigt. Jag älskar att göra saker men vissa saker känns också lite jobbiga att göra, fast de egentligen inte är jobbiga. Tex, jag ska byta en foundation som jag fick av mamma för det var fel färg. Men då ställs jag inför så många jobbiga val, tex; ska jag byta till en foundation med annan nyans, eller ska jag byta till en mascara? Jag vet inte vilket av det som jag är i mest behov av. Men om jag byter till en annan foundation, vad ska jag då ta för nyans? Haha, jag är så jävla jobbig.
Jag har perioder där jag ibland måste analysera och vända och vrida på minsta lilla beslut jag ska ta. Jag förstorar upp det jättemycket även om det är en väldigt liten sak och för någon annan låter det skittöntigt, vilket det är också. Ibland däremot bryr jag mig inte särskilt mycket om nånting utan väljer bara utefter vad jag känner för stunden. Det är det bästa.
Whatever.
Nu ska jag iaf gå, även om det känns lite jobbigt och att jag hellre skulle sitta här och titta på Tyra Banks Show, men det är nästan alltid så dåligt så jag tror jag klarar mig bra ändå.
Sen ska jag laga mat. Jag har nog aldrig lagat en maträtt själv som innefattar kött, även att jag inte är vegetarian och även att jag lagar mat själv ganska ofta. Jag klarar mig bra både utan kött och Tyra Banks Show helt enkelt.
Hejsvej.

2 kommentarer:

  1. Jag tror det där ligger i generna. Jag kan förstora upp något så det blir så otroligt jävla piss jobbigt så man går o drar på det flera dagar. Sen när man väl gjort det tog det typ fem minuter, o då har man sån FRID i kroppen, tills nästa gång det dyker upp nåt man måste göra. Hm, är det en bra eller dålig gen???

    SvaraRadera
  2. Hahah ja, det ligger nog i generna. Det är kanske både bra och dåligt. Det är väl bra att man tänker innan man gör saker, men oftast är det ju helt töntiga meningslösa saker som man egentligen inte behöver tänka innan man gör, så jag vet inte.. :P

    SvaraRadera

skriv här så får du en puss