tisdag 15 september 2009

Whine

Okej. Såhär gick det när jag skulle träna. Jag mådde ganska illa och funderade ett tag seriöst på om jag skulle gå ut och spy, men det gjorde jag inte. Det var jättejobbigt. Det hade varit jättejobbigt även om jag inte hade varit jättemätt. Jag hoppas jag kommer bli vältränad snart, för det är inte kul att vänta längre.
Ibland när jag tränar får jag ont i knäna, det är inte kul. Och igår när jag tränade fick jag ont i handleden. Då blev jag nästan lite ledsen för jag trodde inte att jag skulle få ont handlederna också. Men nu har det gått över. Jag tror att allt det där kommer gå över om ett tag.
Whine whine whine. Jag har undrat i ungefär hundra år hur whine stavas, så jag var tvungen att fråga Tøbias. Han visste inte riktigt. Men han kollade upp, så nu vet han. Han vet en del. Det är bra.
Nu ska jag färga håret på min mamma. Eller tona det, det tycker hon är väldigt viktigt. Tona, inte färga. Och jag fick henne att ta en ganska spännande färg. :D
G'bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv här så får du en puss