tisdag 19 januari 2010

pingis

Hello.
Idag har jag fått jobba i skolan. De ringde och väckte mig 7.20 och jag skulle börja jobba 8.10, sånt är så kul.
Men jag ska jobba imorn med, det ringde de och sa ikväll, så det var sjysst.
Man får gå runt och hjälpa dom med matte och svenska och så, och det är fan skitjobbigt när man blir osäker på hur nånting är, när man ska rätta åt dom, och de har gjort fel så blir man ändå mer osäker och tänker att det kanske är rätt ändå. Jag som ska vara bra på svenska.
Fick testa något väldigt skumt idag, pingis för synskadade. Det är som ett pingisbord fast med kanter och lite större, sen är det en stor träskiva i mitten som man ska under med en boll, sen har man träracket att slå med och så ska man göra mål på den andra. Grejen är att man har ögonbindel på sig. Så jävla skumt. Man hör jättedåligt varifrån ljudet kommer. Men det var kul. :D
Jag tog sista sprutan idag innan jag åker, det känns så jääävla skumt när dom sprutar in den där skiten, man vill bara dra bort armen eftersom det känns som om armen ska explodera, tur att det går så fort.

Vill lyssna på pearl harbor-låten, men snart måste jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv här så får du en puss