onsdag 17 mars 2010

fodelsedagsonskningar kanske

Jag kom pa lite mer grejer att skriva!
Vi har fatt ett element till varan husvagn sa nu slipper vi frysa ihjal om natterna. Det ar valdigt kallt pa natterna aven om det ar valdigt varmt pa dagarna och aven om man har 6-7 hundar i husvagnen.
Jag tankte skriva lite vad jag onskar mig i fodelsedagspresent men nu kom jag inte pa nat bara for det.
- Jag vill ha fina klader.
- Och en ny harfon for min borjade ryka i forrgar, den funkar fortfarande men det kanns lite laskigt att den typ har bojrar ryka och lata konstigt, den borjar kanske brinna nasta gang liksom.
- Jag vet inte vad jag onskar mig mer, fucking amal vill jag ha och andra bra filmer och sa vill jag ha nagra jattejattebra bocker. En bok maste vara jattebra for att jag ska orka lasa den men nar jag val hittar en jattebra bok sa kan jag typ inte sluta lasa.
Nu kommer jag inte pa nat mer, det var ju inte sa mycket men det ar ju alltid nat :D
Jag vill ha Lulu i fodelsedagspresent ocksa for hon ar bast och mysigast i varlden!! :DDD

1 kommentar:

  1. Hej Maria! Sitter här med Erik o tittar på dina roliga bilder. Kan tala om att han längtar riktigt ordentligt efter dig nu. Men det visste du väl redan? Ska bli kul att träffa dig igen, hoppas allt är bra med dig.
    Kram Mona

    SvaraRadera

skriv här så får du en puss