söndag 11 september 2011

Idag har vi tagit oss en rundtur i Leirsund city, det fanns inte så mycket kan man väl säga.. Lite åkrar, en skola, en bro över nån å med skitigt vatten, hästar, människor som red på hästar och en väldigt liten liten tågstation. Tar 13 minuter att åka tåg till Lilleström, typ 25 min till Oslo, en kvart till Jessheim. Tågen går 1 gång i timman så inte världens bästa förbindelse, men men, det funkar väl. 
Det är en fet jävla backe upp till huset vi bor i också.. 
Idag har jag och elin målat ett bord och en pall som jag ska ha på mitt rum, hoppas det blir fint. :)
Jag vill lägga ut bilder, men vet inte riktigt vad jag ska ta på.. Men får väl bli lite när jag fixat i ordning lite mer här.. ehehe. :P
Ikväll ska jag och elin se hur många lingon finns det i världen och jag ska prata med min finaste finaste lilla gris. Jag saknar honom massor!! 

ehehe.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv här så får du en puss