fredag 16 september 2011

Tjatja! Idag har jag varit nere på skattekontoret och fixat personnr och skattekort men det kan ta 4-6 veckor (!?!!!) för det att komma..
jaja. skulle börja jobba på måndag, men har redan fått extrapass, GÖTT! Så imorn jobbar jag 12 timmar och på söndag på en fortbollsmatch. ehheh. Hoppas det går bra.. Jag är lite nervös... Vill ha mamma här... ;) ehheh.
Nu har jag flötat ner hela min dator med ostbågsflöt.. :( hittade några billiga ostbågar, så gött!!! :D 
Har köpt norskt kontantkort också, så ska se om det funkar nu! :)
Så alla mina vänner och alla som jag känner, som vill ha mitt norska mobilnr kan ju.. höra av sig. 
Ciao!

4 kommentarer:

  1. Mamma är alltid med dej, i sina tankar! Vi är så stolta över dej! Lycka till nu på ditt nya jobb! Älskar dej, puss och kram från mammi och pappi

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att även jag kunde hitta billiga ostbågar!
    Här finns bara dyra ostbågar tror jag, eller jag kanske inte har letat tillräckligt förresten! Jag borde gå till Lidl för att leta billiga ostkrokar!
    Ja, det ska jag banne mig göra! Imorn blir det ostkroksjakt på Lidl!

    Det finns en 24-årig kille, en 6-årig katt och en till katt på 4 månader eller nått sånt som sitter här hemma i Tranås och saknar dig nått så fruktansvärt!

    Lycka till på jobbet, sötnos!

    Pusspuss!

    SvaraRadera
  3. Åh, nu började jag gråta igen, när jag läste ovanstående inlägg =( .

    Allvarligt, tror du mamma hade varit så mycket till hjälp på en fotbollsmatch med massa hulliganer
    ?!

    SvaraRadera
  4. Snorre snabel: Jag tror nog det finns billiga ostkrokar även hemma i lilla tranås sötnos, annars ska jag hjälpa dig leta när jag kommer hem.. men alltså allt är ju relativt. billiga ostbågar här kostat väl 15 norska.. :)

    Aww, ni är så söta!! Jag saknar er med! Både dig och katterna! :) Pusspusspusss!!

    Sandriii: Hahah, du är så rolig, tycker ditt inlägg om att du är så sentimental är så rolig.
    Hahahah, nej hon är nog inte mycket till hjälp mot en gäng huliganer men hon kan iaf hjälpa mig så jag tar på mig rätt kläder åt rätt håll!! ;D

    SvaraRadera

skriv här så får du en puss