fredag 23 september 2011

tjatjaaaa. 
idag har jag jobbat på color line och ikväll på en klassisk konsert. det är ju nice att få betalt för att gå på konsert.. 

en dag när jag kom hem var mitt rum såhär fint.. det var inte så fint när jag lämnade det.. nya gardiner och kuddar, choklööö på sängen (och tvättade kläder ehe), och lite städat och fint.. :) så gulligt.


När jag jobbar på color line så har jag typ inget att göra, så då är det nice att ha med sig papper så kan man skriva massa skit och rita lite.. jag är inte duktig på att rita, men eftersom jag gillar att lägga ut bilder för det blir finare så lägger jag ut den ändååå.. det här är jag och vera. eheheheh.

 Pusshej! 
Nu ska jag sova för imorn ska jag jobba 12 timmar igen!! GÖY.

5 kommentarer:

  1. Sandriiiiiiiiiiiiiiiiii23 september 2011 kl. 13:29

    Allvarligt, vem städar ditt rum och tvättar dina kläder och DESSUTOM ger dig Chokolad?!? Du har det bra du... Vad söt du är, sitter där och ritar med dina små händer. Puss o kram =)

    SvaraRadera
  2. Hej min lilla gummi!
    Du får ta och säja till att dom inte skämmer bort dej sådär. Det var ju nu du skulle pröva på hur det är att sköta sej själv!
    Du får tacka Wence som är så himla snäll, det värmer ett modershjärta att veta att du är väl omhändertagen! Många pussar och kramar, mammi och pappi

    SvaraRadera
  3. Du har fångat Vera perfekt på din teckning, sötnos!
    Du har även fått med din gulliga lilla stjärthaka ser jag!
    Puss!

    SvaraRadera
  4. Sandra: Jag vet inte. jag tror det är elin som städade mitt rum lite och bäddade och så var det nog nina som hade med sig choklööö! :D

    Mammi: Ähh, jag gillar att va bortskämd. :) Jag kan klara mig själv! :P

    Trazan Apansson: Hahaha visst har jag ;) puss!!

    SvaraRadera
  5. jag gav dig choklad har du kvar lite':O

    SvaraRadera

skriv här så får du en puss