söndag 16 oktober 2011

Hello ppl. 
Idag har jag varit ledig. Det har varit awesome och jag har gjort så lite som möjligt.. :)
Jag har varit ute och gått.. tog lite kort. 
Testade ett nytt redigeringsprogram som jag tyckte var ganska bra.. Blev inte så många bilder, men det är iaf några stycken så ni får se hur det set ut här på landet.. ;P
Det ligger ganska högt upp så det är ganska fin utsikt.. :) 
Medan ni kollar på bilderna kan ni lyssna på denna, dagens låt.. kanske? ;P




Här kommer lite bilder!
Här inne bor jag!

 Här är jag!

Här är lite andra bilder!



Lite utsikt..

Imorn vid den här tiden är jag nästan hemma!! Iiihhh det ska bli så kul. Jag längtar! :) 

3 kommentarer:

  1. Sandriiiiiiiiiiiiiiiiiii18 oktober 2011 kl. 16:35

    Det sista ser ut som Fylke!

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra kort! Välkommen hem min älskling! Love you, puss

    SvaraRadera

skriv här så får du en puss