lördag 29 oktober 2011

Ledig idag. Har egentligen inte gjort nånting. Känt att mitt liv är helt meningslöst. Hämm. 
Har pratat med Josse i telefon. På torsdag eller fredag åker jag till Göteborg, det blir awesome! :)

Har några nya filmer nu;  
  • Crazy stupid love
  • Red state
  • Source code
  • Submarine  
Ja. Det var det. 
Kanske ska se på nån av dom ikväll? Eller Oz? Jag älskar Oz!

Idag har jag dammsugit och dammat av mitt rum, bytt sängkläder, tvättat håret, ätit godis, pratat med Josse, pratat med Johan. Ja typ det. 
Idag har jag ätit:

 En halv chokladköka
 
En brejk

 En nougat (det gooodaste jag vet kanske?)
En banan
Och en smoothie
(Fast min smoothie var orange.. ingen aning om vad det var för smak, men den var spännande!)

Vilken nyttomänniska jag är va!
Snart ska vi äta renkött, det blir la grejer det!

Haha, fan vad jag har tråkigt. 
Ska platta mitt hår bara för det. Hejdå!

5 kommentarer:

  1. Hej gumman! Du måste äta lite nyttigt också och inte bara en massa klafs. Vad roligt att du ska träffa Josse!! Ni kommer att få jättekul, tror jag. Har du kollat varför du inte kan skicka eller svara på mina sms? Nu ska pappi och jag se på tv, det är en ny säsong på: Så mycket bättre. Alla säjer att förra säsongen var så bra. Ha det bra lilla älsklingen! Puss och kram. Pappi hälsar

    SvaraRadera
  2. Haha, förutom att jag råkade äta lite godis så var det ju himla nyttigt!! ;P Och det är ju faktiskt lördag, då får man äta godis ju! :D

    Ja det ska bli jättekul att träffa josse!

    Jag förstår verkligen inte varför det inte funkar att skicka sms.. har skickat ett till dig nu ikväll eftersom du var galen på facebook och skrev att du fått en ko men det har inte heller kommit fram.

    Ha det bra, hoppas vi kan skypa snart igen! :) Puss och kram, hälsa pappi! :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag undrar om Marabou mjölkchöklad heter Marabou mjölkckoklad i Norge eller om dom döpt det till ngt annat skoj?

    SvaraRadera
  4. Neeej! Det finns inte marabou mjölkchoklad i norge.. :(
    det finns inte nougatchoklad heller och inte vit choklad.. inte vad jag hittat iaf. :(
    dom har ingen vanlig choklad som är lika god som marabou, dom har en choklad som heter freia och paketen är lika marabou, men inte lika goa!
    skitnorge.

    SvaraRadera

skriv här så får du en puss