onsdag 2 november 2011

Idag har jag lika ostylat hår som Agneta Sjödin, så denna bilden borde Johan gilla.. ;)


Är lite rädd. Jag har myst med katten nästan hela morgonen. Helt plötsligt hoppade katten ner och började smyga på nåt. Det var en stor jävla äcklig spindel!! En sån med liten kropp och långalånga ben. Men den här var megasize och hade liksom stor kropp och cplånga ben, den var sååå himla äcklig!! Jag undrar var den tog vägen för katten fick inte tag på den och jag har inte sett den mer ! :'( 
Så nu, varje gång innan jag sätter mig i soffan tittar jag noga så den inte är här, skakar på filten så den inte är där. Kommer säkert ändå sluta med att jag hittar den innanför tröjan eller innanför byxorna, fyfan vad jag skulle skrika och gråta.

5 kommentarer:

  1. Hej min gullegris! Du är mycket sötare än Agneta fast du har ostyrigt hår. Saknar dej massor. Faaan, att inte du kan skicka sms till mej, kan du inte kolla vad som är fel? Ha det bra i Göteborg nu och hitta inte på nå´t bus! Kommer Hanna också? Massor med pussar och kramar från mammi

    SvaraRadera
  2. Haha, tack! ;D Jag har absolut ingen aning om varför jag inte kan skicka sms till dig, för jag kan ju skicka till alla andra! :/ men det suger!
    Vi hittar på hur mycket bus vi vill!! ;) Hanna kommer inte, det är synd. :(
    Puss och kram, hälsa pappi!

    SvaraRadera
  3. Du är MYCKET snyggare och sötare än Agneta Sjödin, baby! :)
    Jag sitter i lobbyn på hotellet nu för dom har fixat WiFi:n nu! Det är bra!
    Jag hoppas att du hade eller har det bra i Gööötelabörg! :)
    Jag saknar dig!
    Puss puss!

    SvaraRadera
  4. Men! Försvann mitt inlägg om Agneta? Jag skerv i alla fall att du är mycket snyggare än Agneta Sjödin och dessutom verkar hon vara ett sär.

    SvaraRadera
  5. Tutankhamun: guh vad bra att du tycker det.. ;P
    VAD BRA VAD BRA, allt verkar bara vara så BRA!! Göteborg tar väl hand om mig för övrigt.. :) Pusspuss!!

    Sandriiii: hahaah, varför tycker du att agneta verkar vara ett sär? hahaha :D

    SvaraRadera

skriv här så får du en puss