måndag 28 november 2011

Tjabbalabba! Håller på att försöka packa, ska börja flytta in grejer imorn. :)

Jag kände mig så nöjd förut. Jag var i mitt nya rum, hade fått nycklarna, hade betalat hyran, låg i en jätteskön säng, kollade min (preliminära, men jag hoppas de inte ändrar den) vaktlista för december som precis kommit och den var awesome. Dessutom kom bussen jag skulle med precis när jag kom utanför dörren, så behövde inte vänta en sekund, flax!

Idag var det bättre att jobba, men jag verkar ha blivit lite smått dum i huvet.. Jag har kläckt ur mig diverse blåsta kommentarer idag.. bla:


Min kollega frågade mig: "Vilken dag är julafton?"
Jag: "Den 24e!!!"
Han: "Suck..." Går till almanackan och konstaterar att det är en lördag.. 



Eller:

Jag berättar om att jag kollade på ett tv-program när det var två ateistiska barn som satt och skrek och klappade i händerna hela tiden.. Han kollade på mig lite konstigt och jag börjar tänka på vad jag egentligen sa.. jag sa att dom var ateistiska.. så börjar jag asgarva åt mig själv för jag är så jävla dum i huvet. Barnen var ju autistiska. Hahaha, en jävla skillnad. 

Nu måste jag packa, tjaaarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv här så får du en puss