fredag 2 december 2011

Nu var det visst längesen jag uppdaterade. Hejhej. 
Är inne på min andra snickersglass för kvällen. Underbart. Är så sliten efter 3 dagars 15-23-pass och 2 dagars 7-19-pass. Snart ska jag somna och sova tills jag vaknar. Vi får väl hoppas att det blir innan måndag kl 5.30. 
Det är himla roligt att jobba dag. :) 
I helgen ska jag kolla på film med Ryan Gosling. Mmmm!! (Filmer han är med i alltså, tyvärr inte film tillsammans med honom, det hade varit awesome!)
Var och hämtade resten av mina grejer som var kvar hos Wenche förut, det var lite slitsamt att dra hit allt men nu är det här och imorn packar jag upp det, det blir kul. :)
Pusssheeej!!

2 kommentarer:

  1. Hej pussgurka! Roligt att se att du trivs och att det verkar bra på ditt nya ställe. Blev nästan lite orolig när du inte hade uppdaterat på länge. Idag då jag gick till jobbet blev jag lite rädd. Jag började vid sju så jag gick hemifrån i god tid. På den stora parkeringen typ bakom Åhléns är det några arbetarbaracker och precis då jag passerade så kom det fram en militärklädd kille därifrån. Jag började genast fantisera att han skulle överfalla mej eller ta fram ett vapen och meja ner mej. Jag travade på med raska steg och kollade bakom mej med jämna mellanrum men jag såg honom inte mer.
    Då jag kom till jobbet och hade klätt om så kom Rebecka och då jag berättade för henne vad som hänt så sa hon att det var konstigt för då hon gick förbi där kom det också en militärklädd kille därifrån med ryggsäck på sej. Knäppt va? I morrnbitti så går jag nog Storgatan då jag ska gå till jobbet.
    Jag räknar dagarna tills vi ses allihop! Var rädd om dej! Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Man ska inte vara rädd för militären mammi! Dom är snälla ju!! :)
    Men det var ju himla skumt.. vad gjorde han där liksom??
    Vad går du för konstig väg förresten? Du kan väl gå under stationen och förbi willys, måste gå snabbast? :)
    Det ska bli jättekul att komma hem!! Pusspusspusss!

    SvaraRadera

skriv här så får du en puss