söndag 11 oktober 2009

helgen

Idag var vi och hälsade på hos Sandra och Stefan. Det är så jävla synd om dom.. och det var så tomt bara att vara där en liten stund.


Fredag-lördag var vi uppe hos bruschan i v-ås. På fredagen fick vi tacos, cheesecake, massa godis och ja, jävlar vad tjockt och gott det var. Och så kollade vi på idol.
Igår var vi på stan och jag shoppade lite. Det var dags för den obligatoriska skojakten så vi gick i nästan varenda jävla skoaffär. Jag letade efter ett par kängor och jag blev så irriterad för varje gång jag hittade ett par bra, snygga som inte kostade hur mkt som helst fanns de bara i storlek 37, 38, 39. Inte större. Jag har ju ganska stora fötter, så det var inte kul. Det brukar aldrig vara så, så det var jättestörande. Och på nåt ställe fanns storlek 37, 38, 39, 41. Storlek 40 var slut. Jäättekul.
Sen på slutet av shoppingdagen sa min bror att nu fanns det två skoaffärer kvar, Bianco och Scorett. På Bianco fanns typ inga vinterskor alls, jättekonstigt. Men inne på scorett hittade jag dom till slut. Så då blev jag väldigt nöjd. De var antagligen väldigt populära, åtminstone i Västerås. När jag hade skorna på mig inne i affären kom en tjej fram till mig och frågade "Var har du hittat dom skorna?!" och när vi var på väg hem såg vi en tjej med såna skor på sig. :D


Solglasögon (såklart) från Bianco (REA!!<3), armband och öronmuffar från BikBok och ett armband från H&Ms barnavdelning (:D)


Mina kängor (det är värdelöst att ta kort på svarta saker, men men..)


Lite kläder från H&M.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv här så får du en puss