onsdag 7 september 2011

Har hittat ett så jävla fint hus på hemnet!! Seriöst... Det måste renoveras en del och fixas i ordning, men när det är gjort skulle det vara perfekt.
Ett rött litet hus med altan. Gammalt trägolv och trätak, jättefint. Lite för mycket att det är träfärgade dörrar på en del ställen, så de får vi byta ut.
Sen får vi tapetsera om i nästan varje rum, för det är liksom lite gammaldags, inte på ett fint sätt. Badrummen måste vi renovera, men vi kan behålla handfat, toalett, badkar och speglar osv för det var fint. Trappan måste snyggas till. Och köket måste renoveras.
Sen kommer det bli sååå himla fint och mysigt.
Stor trädgård, en "drängstuga" som man kan göra om till vad man vill, en stensatt jordkällare, JÄÄÄTTEFIN, ett timrat litet hus till i trädgården som man kan göra om till vad man vill, dubbelgarage och vedbod.
OCH, en sån här!

Ja, jag kanske är lite störd för neeej jag ska inte köpa hus, men jag tycker det är väldigt kul att kolla på. För nån gång ska jag köpa hus :D
Och detta var såååå himla fint.
Jag hoppas att mamma ska komma hit med mat snart. Hon skulle komma antingen efter halv 4 eller efter halv 5 (jag kommer inte ihåg). Jag hoppas på halv 4 fortfarande även att det börjar luta på mot halv 5.. eller kanske.. inte alls? :O
Det kom in en liten söt pojke med Boulevard förut, och nyss kom annonsbladet, så nu ska jag kolla i den.. Wohoooooo. Tjarrååå

1 kommentar:

  1. nice! har du ingen länk till huset så man kan kolla? gammaldags är jättefint ju, ska ha de mitt hem med. bo i en liten gammal stuga så. hehe. puss

    SvaraRadera

skriv här så får du en puss