onsdag 7 september 2011

Idag jobbar jag. Det är inte alltför spännande för det händer inte så mycket. ;P
När jag loggade in på min mail idag hade jag fått ett mail från en snubbe på jobzone i norge. Han skrev att han inte fick tag i mig på mitt svenska nummer och att jag skulle ringa honom. Hade självklart inga pengar på mobilen och kunde inte fylla på mobilen heller eftersom jag är på jobbet. Så jag tänkte... jag ringer till Sandra och ber henne fylla på min mobil.. men henne gick det inte att få tag på. Så jag ringde till mamma, men hon jobbade ju.. så tänkte jag, vem kan jag ringa till då... Nina? Har inga pengar. Hanna? Går i skolan. Johan? Är på jobbet. Hmm.. Elin.. Ja. Så då ringde jag till Elin och hon fixade det. Såklart ;P
Så ringde till Norska snubben, blev lite missförstånd men inte aaaalls så mycket som jag trodde. Jag tror han pratade väldigt svensk norska, för jag förstår inte norska överhuvudtaget, men honom förstod jag allt han sa, även om jag behövde koncentrera mig lite extra.
Iaf. Nu har jag pengar på mobilen och ett möte på tisdag kl 10. Awesome!

Jag är lite hungrig men det gör ingenting för sen kommer mamma med mat till mig.. aoohmaoohhmaoohhm. (Bortskämd? Nääää!)

Såhär ser våra rum ut. Detta är visserligen Elins men mitt ska tydligen se likadant ut. Göööött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv här så får du en puss